Madeta se začíná rozšiřovat. Jaké jsou novinky?

Madeta se rozšiřuje

Kdo by nemiloval jogurty nebo jiné mléčné výrobky značky Madeta. Jedná se o skvělé formy snídaně, kterou jistě ocení každý malý i velký. Málokdo ale ví, že se Madeta řadí k těm společnostem, které nepodnikají na základě franšízového konceptu. Tento mlékárenský český gigant se sám rozvíjí a rozšiřuje nejen po Česku, ale taky i v jiných zahraničních zemích. Aktuálně se dokonce pouští do rozjezdu mléčných barů, které kdysi dávno byly v plánu, ale nějak z toho bohužel sešlo. A právě v tomto případě se uvažuje, že franšízový koncept využije.

Už nyní se totiž dalo do pohybu rozšiřování jejich prodejní sítě, kdy již zmiňované mléčné bary možná budou fungovat na základě franšízové pobočky.

Informace o společnosti:

Skupina Madeta působí na trhu už více jak sto let (konkrétně letos se oslavilo 110. výročí založení této firmy). Má nejen mlékařskou, ale taky i sýrařskou tradici. Jedná se aktuálně o největší českou mlékárnu, která má celou řadu plánů do budoucna – rozhodně nechce skončit se svým působením na trhu a chce se neustále posouvat dál.

Velký posun podle nich bude v již zmiňovaných barech, které by měly nést název „Madetka“. První takový mléčný bar byl otevřen v Českých Budějovicích v Domě služeb, kde sklidil poměrně velký úspěch. Právě zde vznikla i stejnojmenná, tentokrát ale nemocniční, firemní prodejna, a to se zdravou výživou.

Franšízanti, pozor!

Jelikož mléčné barvy, prodejní automaty a taky bufety pomalu ale jistě mizí z českých ulic, Madeta se rozhodla tento oblíbený trend poměrně oživit. Jelikož ale nejsou v dnešní době lidi, rozhodla se pouvažovat právě nad rozšiřováním pomocí franšízingu, kdy do těchto mléčných barů půjdou jen ti, kteří mají zájem o rozšiřování tohoto mlékárenského českého gigantu.

Pokud tedy máte zájem podnikat právě pod značkou Madeta, možná byste se měli firmě ohlásit už nyní. Je dobré vědět, že lidé budou mít zájem. Rozhodování, jestli do tohoto způsobu podnikání jít či nikoliv, bude jednodušší.