Ženy se na mateřské očividně nudí. Jak to víme? Jednoduše. Nedávno se totiž zjistilo, že ženy na mateřské začínají rozjíždět své vlastní e-shopy. Důvodem je nejspíš malá mateřská, navíc přivýdělek se vždycky hodí a vždycky se hodit bude. Matky se tedy musí starat o děti a ještě si najít způsob, jak si přivydělat.
Jak jsme zmínili, ve velkém se otvírají nové e-shopy, které je lehké spravovat z pohodlí domova. Podle statistik, které vytvořila společnost Shoptet, si každý šestý e-shop zakládá právě žena a většina z nich je vážně na mateřské dovolené.
Společnost Shoptet, která vytvořila aktuální statistiky, je velice známá platforma, na které funguje více jak dvanáct a půl tisíce internetových obchodů.
Co je důvodem podnikání?
Jak jsme zmínili, většinou je důvodem malá mateřská. Každá koruna se přece v dnešní době hodí. Samozřejmě důvodů může být několik. Mnohé maminky si otevírají malé bazárky, kde prodávají oblečení svých dětí, jež už děti nevynosí. Jiné maminky mají dostatek času na šití, proto přidávají své ručně vyrobené kousky. Mnohdy je důvodem zprovoznění e-shopu to, že se maminkám něco nelíbí. Když nejsou s nějakým segmentem zboží spokojeny, rozhodnou se, že vytvoří danému segmentu konkurenci.
Roste počet e-shopů s dětským zbožím
Většina maminek na mateřské dovolené si otvírá e-shopy s dětským zbožím. I číselně lze dokázat, že e-shopy s dětským zbožím skutečně rostou. Například před třemi lety tvořily dětské e-shopy jenom tři procenta všech internetových obchodů v rámci e-commerce, ovšem nyní je to už šest procent.
Kromě obchodů s dětským zbožím se maminky zaměřují na kosmetiku, módu nebo šperky. Mnohé začínají nabízet produkty spojené se zdravím nebo začínají prodávat věci k různým koníčkům a hobby.
Mezi aktuálně nejúspěšnější e-shopy s dětským zbožím patří například Unuodesign, což je online obchod zaměřující se na prodej designových látek či na prodej dětského zboží a doplňků.