Zatímco ostatní ho již nějakou dobu používají a nemohou si ho vynachválit, vy se implementaci „úspěšně“ bráníte a připravujete se o mnoho výhod. Řeč není o ničem jiném než o CRM systému – softwaru, který je základním nástrojem strategie řízení vztahů se zákazníky.
1. Zlepšení vztahů se zákazníky
CRM systém slouží jako databáze všech klíčových informací o klientech. Budete je mít pohromadě a získáte perfektní přehled o jejich potřebách. Poznáte je blíž a přivodíte jim pocit, že se o ně zajímáte. Proto vám dají přednost před konkurencí, která o nich nemá ani ponětí.
2. Jednodušší cross/up-selling
Využíváte pokročilé techniky zvýšení prodeje? Ať už jde o cross-selling nebo up-selling, díky CRM systému budete krok před zákazníky a jednoduše jim prodáte služby/produkty, které by mohli potřebovat. Zatím o tom neví, ale vy přece znáte jejich potřeby.
3. Efektivnější obsluha klientů
Zákazníci jsou nároční a vyžadují služby na úrovni. CRM systém vám vždy poskytne potřebné informace (např. o již proběhlých interakcích), na základě kterých jim budete schopni zajistit špičkový servis.
4. Úspora nákladů
Zavedení CRM jde ruku v ruce s urychlením mnoha procesů a celkovým zefektivněním chodu firmy. S tím obvykle souvisí i nemalá úspora nákladů (např. za čas zaměstnanců, kteří budou svou práci zvládat mnohem rychleji). Jinými slovy – CRM software vám ušetří spoustu peněz, které byste jinak vyhodili z okna.
Vyzkoušejte si CRM zdarma a ověřte si výhody v praxi
Co je CRM systém již víte – nástroj, který vás sblíží s klienty a usnadní vám každodenní rutinu. Přesvědčit se o tom můžete třeba hned. Vyzkoušejte eWay-CRM – český CRM zdarma na bázi Outlooku. Software aktivně používají tisíce firem a umístil se mezi nejlepšími produkty ve své kategorii v rámci srovnání na zahraničním serveru Capterra.