Hitem poslední doby jsou bary s čerstvými šťávami. Objevují se na různých frekventovaných místech ve větších, ale i menších městech. Těží z toho, že smoothie, ovocné a zeleninové koktejly se v našich domovech už dobře zabydlely. Zároveň se stávají skvělou příležitostí pro využití franchisového konceptu podnikání.
Lidé kladou větší důraz na životní styl
Nemusíte přitom chodit nikam do zahraničí, jeden zajímavý franchisový koncept tohoto typu se se zrodil i u nás. Jedná se o UGO Freshbar. Jde tedy o českou společnost, která sází na zdravý životní styl, který v současnosti začíná být stále více „in“. Ovšem nejde jenom o módu. Hodně lidí propadá novému životnímu stylu, začíná se více starat o to, co jí a pije. Proto má nový franchisový koncept zdravých barů určitě budoucnost. Zájemci, kteří by se chtěli pustit do tohoto druhu podnikání, dostanou od své mateřské firmy 100 % podporu v rozjezdu podnikání. UGO Fresh bary mají za sebou deset let fungování a tudíž i spoustu zkušeností. Franchisová síť v současnosti tvoří celkem 65 zdravých fresh barů a salaterií rozprostřených po celé České republice.
Přípravné práce dělají velkou část úspěchu
Výhodou je i perfektní příprava a výběr lokality, kde bude nový fresh bar otevřen. Probíhají tam analýzy, které se zabývají návštěvností daného místa bonity klientů, kteří se v této oblasti pohybují. Nehrozí proto, že by fresh bar byl otevřen v místech, kde je kvůli nezájmu kupujících odsouzen k zániku. Naopak, franchisový koncept je v tomto případě téměř odsouzen k úspěchu, právě proto, že nejsou podceněny ani přípravné práce. Ty totiž tvoří velkou část budoucího úspěchu. Ovšem bez tvrdé práce se to samozřejmě neobejde. Podmínkou je sledování aktuálních trendů v dané oblasti, důraz na specifika lokálního trhu, budování kvalitních vztahů se zákazníky.
Zdroje: franchising.cz