Každé velké činy začaly pouze jedním velkým prvním krokem. Proto pokud uvažujete o podnikání a bojíte se, že se pouštíte do příliš velkého risku, zažeňte tento strach. Nic není tak zlé, jak se na první pohled zdá. Pokud se pouštíte do podnikání s nějakou službou, mějte pouze na paměti, jestli máte dostatečně velký základní kapitál a potřebné prostory k provozování. To ostatní pak půjde raz dva. Pakliže tedy máte tento hezký základ, nebojte se vystoupit z komfortní zóny a jít vstříc velkému podnikání, o kterém sníte. Chce to jen ten první krok.
Ten je hned následován krokem jiným, a sice marketingovým tahem. Jistě jste se báli, jestli zaujmete dostatečné množství budoucích klientů a možná proto jste se také báli jít do podnikání. Už jste udělali ten první krok, necouvejte. Chce to jen trošku představivost a pár správných lidí kolem sebe, kteří jsou vám ochotni pomoci. I ti největší lídři společností někdy zažádají o pomoc. Není v tom nic špatného, naopak! Pokud požádáte o pomoc byť se sebevětší hloupostí, budete hlupákem pět minut. Jestliže se však nezeptáte, budete hlupákem po celý život a ještě vám navíc bude moct krachnout firma přímo pod rukama kvůli špatnému rozhodnutí. Již jste začali svou společnost vést, buďte tedy otevřený novým poznatkům, nápadům, pomoci a radám, jež můžete dostat ze stran vašich podřízených. Zeptat se není tak těžké jako ten první krok, to jistě musíte uznat. Proto neexistuje důvod, proč se raději nezeptat na správnou odpověď. I ti nejvyšší nemusí vědět všechno.
Podnikání je však o velkém množství takových prvních kroků. Nejedná se pouze o ten základní na úplném začátku podnikání. Je to také o prvním kroku směrem k obchodním partnerům. Také děláte první krok na cestě ke svým zákazníkům. Všem spočívá jakési poprvé, jen se ho žádný podnikatel nesmí bát.