Jobsovy myšlenky o podnikání. Motivujte se

Jobsovy myšlenky o podnikání. Motivujte se

Drtivá většina z nás má doma nějaký produkt s nakousnutým jablíčkem. Sice většina lidí ví, kdo za těmito produkty stojí, ale mnozí stále nevědí, kdo je má na svědomí. Na svědomí je má Steve Jobs, což byl pán specifický svým černým rolákem a brýlemi, které pro něj byly opravdu poznávacím znamením. I když tento muž už mezi námi není, jeho myšlenky a stavění se ke světu a k podnikání jako takovému jsou nestárnoucí, nezapomenutelné a věčné. Pokud potřebujete trochu motivace, není lepší motivace než motivace od Steva Jobse.

Každý podnikatel i běžný smrtelník se někdy může dostat na své dno, z něhož se potřebuje zase dostat na vrchol. Chceme tím říct, že všichni lidé na světě potřebují jistou dávku motivace, přes to zkrátka nejede vlak. Nechte se tedy motivovat od pána, který sice ve svém osobním životě nebyl zrovna dobrý muž, za to v podnikatelském světě to byl muž, který se postaral o naši budoucnost a vnesl do světa podnikání nejen unikátní produkty, ale mimo jiné také unikátní myšlenky, které jsou pohonným motorem pro nejednoho podnikatele.

Znáte všechny jeho věčné myšlenky?

“Moje nejoblíbenější věci v životě nikdy nepočítám na peníze. Je skutečně jasné, že to nejcennější, co v životě máme, je náš čas.”

Čas je jen omezený a je jen na nás, jak s ním naložíme. Každý podnikatel by měl stanovovat termíny a plnit všechno, co si do termínů přidal. Každý podnikatel by měl se svým časem nakládat tak, jak uzná za vhodné, přesto aby to nebylo jen o práci, ale také o chvilkách s blízkými lidmi, jelikož ti nás neustále inspirují a pohání dopředu.

Svou myšlenkou chtěl velký inovátor jen říct, ať s časem nakládáme zodpovědně. Radí, abyste všechno dělali co nejrychleji a nejefektivněji, budete se až divit, kolik věcí se vám podaří stihnout.

“Při inovování často děláme chyby, ale je velmi důležité si je rychle přiznat a pokračovat ve zdokonalování ostatních novinek.”

A sice jinými slovy: Každý dělá chyby, jen si je musíme připustit a vzít si z nich něco. To je často věc, na kterou podnikatelé zapomínají -že nejsou bezchybní a že i oni dělají chyby.