Určitě jste v nedávné době zaregistrovali hromadu televizních reklam, které měli jednoho jediného jmenovatele, a sice nový e-shop se značkovým oblečením, který se nazývá “Aboutyou”. Kolem tohoto e-shopu se prvně strhla velká vlna kritiky. Reklamy týkající se e-shopu, který tehdy ještě nebyl spuštěn, byly tak otravné a bylo jich tak moc, že lidé si k e-shopu automaticky vypěstovali odpor. Poté přišla otevírací akce – tedy konkrétně akce, na které měl být e-shop, o kterém nikdo nic nevěděl spuštěn. Díky bohaté finanční odměne přišlo na akci mnoho slavných hvězd, které spuštění e-shopu propagovaly na svých sociálních sítích. Když byl e-shop spuštěn, najednou reklamy utichly a o e-shopu se nevědělo.
Až tedy do nynějška, kdy se ozval šéf společnosti, který se rozhodl ukázat lidem, že e-shop prosperuje, že to nebyla jen ztráta času a nebyly to vyhozené peníze.
Jaké je na tom nový e-shop?
Noví módní hráči hlásí hromadu spokojených zákazníků. Nový e-shop má za poslední dva měsíce více jak sedmdesát tisíc objednávek, podle všeho si stěžuje jen hrstka lidí. Nový e-shop Aboutyou se stal v posledních měsících horkým konkurentem e-shopu Zalando. Ovšem když se spustil e-shop Zalando, nebylo kolem toho tolik rámusu a humbuku. Kupodivu po spuštění, jak jsme zmínili, e-shop utichl a nechal zákazníky, ať si jej najdou. A to se podle šéfa stalo, počet objednávek podle všeho mluví za vše.
Česko bylo jen další v pořadí
Mnozí lidé jsou toho názoru, že se jedná o zbrusu nový e-shop, který nemá obdoby. Jenže e-shop nejdříve fungoval v Německu a v Rakousku, posléze začal působit v Polsku a následovala expanze do Belgie a Nizozemska Od nedávna je e-shop Abouyou součástí i českého iinternetu a nachází se v něm více jak pět set značek.
Jak jsme zmínili, za uplynulých sto dnů bylo uskutečněno sedmdesát tisíc obednávek. E-shop tak začal konkurovat nejen zmiňovanému Zalandu, ale také společnosti ZOOT, která také sjednocuje několik značek a nabízí to nejlepší z nich.