Kdo by nechtěl hezky vonět. Hezky vonět by měl rozhodně každý, hlavně v letních horkých měsících, když se cestuje městskou hromadnou dopravou. Přece jenom se v tomto období lidé poměrně hodně potí a jde to bohužel cítit. Vůně by tak měly být naším nejlepším partnerem. A pokud vás vůně dostaly do svých spárů, možná uvažujete, že s nimi začnete podnikat. Jestli by to tak skutečně bylo, pak zkuste následující franšízu.
Pokud opravdu milujete vůně, tak víte, že se vyplatí koupit si něco opravdu kvalitního, aby vůně vydržela po celý den, nikoliv jenom během následujících několika hodin. Byznys, který ve své nabídce má velmi kvalitní vůně, je taky i firma L’Arome, která svými vůněmi doslovně boří všechny hranice. Expanze této společnosti je totiž opravdu velice rychlá – a to tvrdí nejen tvůrce celého konceptu, ale taky holá fakta vyplývající ze statistik.
Jaké byly úplné počátky tohoto byznysu?
Celý tento voňavý franšízový koncept vznikl před několika lety, kdy se všechno zrodilo v Chorvatsku, což je tedy domovská půda tohoto podnikání. Expandovat se začalo až poté, kdy se začala nabízet samotná franšíza podniku – sami do toho totiž nechtěli ředitelé firmy jít.
Klíčovým byl hlavně loňský rok pro tuto společnost, který byl zároveň i velice úspěšný. Začalo se totiž působit nejen v domovském Chorvatsku, ale taky i v Srbsku, ve Slovinsku, v České republice, v Izraeli a taky na Slovensku či v Itálii. Nově se rozjíždějí franšízové koncepty i v Kanadě.
Co firma nabízí?
Jedná se o značku, která nabízí rozlévané parfémy. Ty se však nevyrábí v domovském Chorvatsku, ale ve Francii, kdy se nabízí zhruba 230 vůní. Nejedná se ale o stálou nabídku – to ani náhodou. Vůně se neustále mění, neustále je jiná nabídka, což dělá z této firmy jedinečnou franšízu, kterou jen tak na parfémovém trhu nenajdete.